Z uporabo spletnih strani
bock.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. BOCK d.o.o. in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z
Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili
GZS in z mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom.
Naročilo je možno spremeniti oz. preklicati le v primeru, če še ni bilo izvedeno oziroma je njegovo izvršitev mogoče preprečiti.
Spletna prodajalna deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu.
Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku. Kupec lahko odda naročilo le preko spletne strani
bock.si.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti izdelka prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
POSTOPEK NAROČILA OZ. NAKUPA
Na spletni strani
bock.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini. Te izdelke lahko kupec posreduje tudi tretji osebi, razen streliva in orožja.
Cene so izražene v evrih. Prodajalec pošiljki priloži račun (predračun), ko je pošiljka plačana, pošlje kupcu še račun. Vaša cena izdelka se bo pri načinu plačila po povzetju povečala za znesek poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava GLS Slovenija po njihovem veljavnem ceniku.
Vse izdelke, ki so na zalogi, pošljemo iz našega podjetja v roku 2-5 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan po prejemu potrdila o plačilu. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije. Stroški dostave paketa so enaki za dostavo po celotni Sloveniji. Strošek dostave je 6 eur. Strošek dostave se obračuna k naročilu, kar je zavedeno tudi v košarici in navedeno na računu.
Dostava pošiljke po sloveniji v vrednosti nakupa nad
100€ je BREZPLAČNA, drugače pa znaša strošek poštnine 4.90€!
Pošiljko boste prejeli preko GLS Slovenia, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja poravnate ob prevzemu pošiljke.
Stroškov dostave pri vrnitvi ali menjavi izdelkov ne povrnemo.
Dostava pošiljke v tujino do 5 kg
|
< 5 kg |
Cona I |
18,39 € |
Cona II |
21,45 € |
Cona III |
25,28 € |
Cona IV |
39,84 € |
Cona V |
43,02 € |
Cona VI |
60,24 € |
Hrvaška |
8,59 € |
Cona I
Avstrija, Nemčija, Luksemburg, Nizozemska, Belgija
Cona II
Italija, Danska
Cona III
Madžarska, Francija, Poljska, Češka, Slovaška, Velika Britanija, Litva
Cona IV
Romunija, Španija, Švedska, Estonija, Latvija, Finska
Cona V
Portugalska, Švica, Grčija, Irska, Turčija
Cona VI
Bolgarija, Norveška
Nakup streliva in orožja
Pošiljanje streliva in orožja žal ni možno zato je potrebno omenjeno blago osebno prevzeti v trgovini BOCK d.o.o., Dražgoška ulica 2, 4000 Kranj, Slovenija.
Pri nakupu oz. prevzemu streliva mora stranka obvezno pokazati veljavni orožni list ali veljavno nabavno dovoljenje z osebnim dokumentom, pri nakupu oz. prevzemu orožja pa veljavno nabavno dovoljenje z osebnim dokumentom.
V primeru, da stranka ne more predložiti orožnega lista ali nabavnega dovoljenja, se naročilo oz. nakup prekliče.
Darila
Kupec iz Slovenije lahko svoje kupljene artikle nameni tretji osebi kot darilo. Oseba, ki jo kupec želi obdariti, mora imeti naslov dostave v Sloveniji. Podjetje BOCK d.o.o. bo poskrbelo za dostavo darila obdarjencu, kupcu pa bo poslan račun.
GARANCIJA
Izdelki, pri katerih je to navedeno imajo vključeno garancijo. Trajanje garancijske dobe je navedeno v opisu izdelka. Za uveljavljanje nam pišete na elektronski naslov
info@bock.si. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
Garancija ne velja v primeru okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanskih poškodb, če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali zaradi okvar nastalih v primeru višje sile.
GARANCIJA NE VELJAOZIROMA PRENEHA VELJATI:
- v primeru neskrbne uporabe ter uporabe v nasprotju z danimi navodili
- za napake nastale pri padcu,udarcu in podobno
- v primeru predhodnega popravila nepooblaščene osebe
- v primeru vgrajenih neoriginalnih delov
Po zakonu o orožju RS zračno orožje spada v kategorijo D točka 6, to je orožje za katerega ni potrebno predhodno dovoljenje za nakup, vendar pa se vsak nakup evidentira v posebno evidenco.
Vsako popravilo orožja ali predelava s strani nepooblaščene osebe je prepovedana!
V primeru napake ali okvare dostavite orožje skupaj z kopijo računa in pravilno izpolnjenim garancijskem listom na pooblaščen servis:
BOCK, podjetje za izdelavo in prodajo lovskega orožja, d.o.o., Kranj
Dražgoška 2, KRANJ 4000 Tel: 04 20 23 320 E-mail:
info@bock.si,
www.bock.si
Če želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na
info@bock.si.
ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Podjetje odgovarja za stvarne napake 2 leti od datuma nakupa v skladu z določbami 25b,. 37 - 40. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. l. RS, št. 98/04 – UPB, 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15)
PREKLIC NAROČILA
Vsak kupec ima pravico do odstopa od pogodbe. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo je pravočasno in veljavno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila izdelka. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Tudi če v roku 14 dni od prejema pošiljke izdelek vrne se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov
info@bock.si. Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov: BOCK d.o.o., Dražgoška ulica 2, 4000 Kranj. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 8 dneh, po prejemu vrnjenega blaga, prek poštne nakaznice ali na vaš bančni račun, ki ga morate navesti v svojem zahtevku.
REKLAMACIJE
Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov
info@bock.si. Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Podjetje BOCK d.o.o. bo v petih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in mu sporočila, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa če izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila.
Kupec lahko izdelek reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, izdelku zmanjšala tržna vrednost.
Če se izdelek po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali kako drugače deformira ga sprejmemo, napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. Če strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi) stroške analize plača kupec po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu, plača stroške analize prodajalec.
Prodajalec ne odgovarja za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kupec lahko izdelek v reklamacijo vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ga zamenjati za katerega drugega iz ponudbe ali se odločiti, da mu kupnino izplačamo in jo nakažemo na njegov bančni račun.
V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in mu zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.
REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM
Tovrstne reklamacije upoštevamo v roku 3 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne upoštevamo. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže po elektronski pošti
info@bock.si. Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
CENE
Vse cene so v evrih (EUR) in so vezane na državo Slovenijo. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Pri vsakem nakupu v spletni trgovini
bock.si je že obračunan spletni popust.Roki veljavnosti morebitnih akcijskih ponudb v spletni trgovini so navedeni v spletni trgovini
bock.si. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini
bock.si.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI bock.si
Kupci iz Slovenije lahko izbrane izdelke plačate na naslednje načine:
- plačilo po povzetju: ob prejemu naročila in izbiri plačila po povzetju vam bomo po elektronski pošti poslali potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate dostavni službi ob prejemu naročenih izdelkov. Za kupce iz tujine ni možen nakup s plačilom po povzetju.
- predhodno nakazilo na transakcijski račun: če ste izbrali plačilo na transakcijski račun, boste ob potrditvi naročila prejeli tudi podatke za nakazilo kupnine na TRR. Vaše naročilo bomo obdelali naslednji dan po prejemu plačila na naš TRR.
- plačilo preko sistema PayPal: plačevanje preko sistema PayPal je eden varnejših na spletu, saj vaših podatkov o kreditni kartici ne dajete prodajalcu. Podatke o vaši kartici ima le podjetje PayPal, ki je registrirano kot banka v EU. Plačilo je preprosto: ob nakupu izberite možnost plačila preko PayPal-a in ob potrditvi naročila boste preusmerjeni na PayPal. Prijavite se v vaš PayPal račun in potrdite plačilo. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo plačila - iz naše strani pa potrdilo naročila.Do plačila celotne kupnine ostanejo izbrani artikli last BOCK d.o.o.
PAKIRANJE IN DOSTAVA
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenia.
Vsa naročila oddana do 23 ure bo GLS prevzel naslednji delovni dan. Pošiljka vam bo dostavljena naslednji delovni dan od dneva prevzema (razen ob sobotah, nedeljah in praznikih).
Če je bila dostava neuspešna, GLS Slovenia zagotavlja naslednje:
- Če je prejemnik na dopustu, bo podjetje GLS Slovenia po predhodnem obvestilu prejemnika pošiljko hranilo največ deset delovnih dni in jo ponovno skušalo dostaviti prejemniku.
- Če prejemnika na navedenem naslovu za dostavo ni mogoče najti, bo podjetje GLS Slovenia na istem naslovu pustilo obvestilo o prispeli pošiljki. Obvestilo bo vsebovalo številko paketa in telefonsko številko podjetja GLS Slovenia. Prejemnik se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave.
Blago dostavljamo le na območju Slovenije.
Strošek dostave znaša 4,90€ ne glede na velikost in težo paketa. Pri naročilu nad 100€ je dostava brezplačna.
DOBAVNI ROK
Rok dobave blaga iz zaloge je za pošiljke namenjene v Slovenijo 2-5 delovnih dni po potrditvi naročila. Za pošiljke namenjene v tujino se temu roku prišteje še običajen čas poštne dostave v tujino in carinjenja paketa, na kar BOCK d.o.o. nima vpliva in za to ne sprejema tovrstne odgovornosti.
NAKUPNA POGODBA
Nakupno pogodbo hranimo na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: BOCK d.o.o., Dražgoška ulica 2, 4000 Kranj s pripisom Nakupna pogodba. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Želimo Vam prijetno nakupovanje!